متن نوحه+دانلود

متن نوحه+دانلود

نوحه های زنجیر زنی و سینه زنی
متن نوحه+دانلود

متن نوحه+دانلود

نوحه های زنجیر زنی و سینه زنی

متن نوحه زیبای من یک سه ساله دخترم

من یک سه ساله دخترم مزن ای نیزه دار


نور دل پیغمبرم مزن ای نیزه دار


پای برهنه می روم عقب قافله


سینه ی سوزان دل خون .پای پر ابله


من یک سه ساله دخترم مزن نیزه ای نیزه


نور دل پیغمبرم مزن ای نیزه


این سر پر خون سربابای من قران تلاوت میکند به تسلی من


از ترس و وحشت به خدا دل به تاب تب است 


همدم ومونسم دگر عمه ام زینب است


من یک سه ساله دخرم مزن ای نیزه دار 


نور دل پیغمبرم مزن ای نیزه دار

 

چشم و چراغ سحر شمع ویرانه ام


امدی ای گمشده ی دل ویرانه ام


وای که سوزد جگرم. جگرم مزن ای نیزه دار


به پیش چشم پدرم .پدرم مزن ای نیزه دار


من یک سه ساله دخترم مزن ای نیزه دار


نور دل پیغمبرم مزن ای نیزه دار







نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.